Thursday 28 March 2013

Segmen : Saya nak doodle dari MH !

Tekan banner untuk join...^^,

Assalamualaikum...hari nie ada mood nak join segmen...harap boleh join lagi...semua syarat telah dipenuhi follow blog, like facebook, follow dan mention di twitter...

Saya nak doodle freehair...rambut warna coklat, mata pown warna coklat..saya nak doodle perempuan tengah berdiri macam yang pertama tuw...dan saya nak die pakai baju gaun macam princess..saya nak dia pakai mahkota,rantai... kalau tak ada inspirasi nak buat macam mana boleh tengok sini...rambut tu ubah sikit jadi macam doodles pertama kat banner tuw..

sorry sebab banyak sangat...^^,

Warna baju :  #FFC2D6  dan  #FFD6EB  warna apa-apa pown tak kesah asalkan pink...
Warna mata dan rambut :  #B8704D

Terima kasih sebab buat segmen nie...ok assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment