Saturday 20 April 2013

Background floral


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua...hari nie saya nak bagi background percuma lagi...saya dapat  background nie dari http://fairycandlesxo.tumblr.com/ ...

If you want to copy image url...
Firstly click image --> Right click --> Copy image url / Copy image location...

If you want to save the image...
Click image --> Right click --> Save image as...

      

      

      

      

Kalau rajin comments dan credit yer...satu lagi cuba awak tengok blog saya kat dashboard awak...tajuk blog saya   //Kawaii girl...  kalau dia kata this blog cannot be find atau yang lebih kurang macam tu lah... Unfollow saya dan follow saya semula guna follower widget atau guna perkataan...dua2 dah boleh sekarang...dulu je problem masa saya guna blogskin...ok terima kasih awak... <3

Sekarang saya dah tak update tutorial sebab tak tahu nak update tutorial ape... kalau nak request tuto requestlah kat cbox yer...kalau nak request header atau cursor pown boleh...saya buat free jer...
 Ok...see you again in my next post...

1 comment: